torsdag 2 augusti 2012

160 dagar kvar

Vaknar till en härlig dag med fint väder. Härligt! Går upp upp och steker bacon i ugnen och gör äggröra i micron. Gott med frukost. Fixar och plockar hemma. Kollar lite på tv. Skön dag hemma. Går ut på promenad. Äter lunch, rester från middagen igår. Solar på balkongen och njuter av det fina vädret. Fixar och rensar bland blommorna på balkongen. Skickar sms till min svägerska Åsa och frågar om hon vill hänga med på lite galej på kvällskvisten. Hon svarar att hon vill med. Kul att hon vill hänga med. Det blir en sista promenad innan det är dags för en dusch och piffning innan utgång. Jag fixar kesoplättar med ost och skinka till middag. Fixar mig det sista och sticker sen iväg till bussen. Möter Åsa på hennes busshållplats och vi åker till Gullmarsplan för att ta tunnelbanan. Vid slussen byter vi till buss och sen går vi resten. Vi ska till af Chapman där Love Boat, DJ:s spelar 70-tals musik torsdag-lördag mellan 12 och 22. Vi hittar en plats vid ett bord där det sitter två tjejer som vi snackar och skrattar med hela kvällen. Bra musik och trevliga människor och roligt att titta på folk!

Slottett bakom min rygg!



Vyn när jag dansar på taket!


Mer vy som jag ser och njuter av när jag dansar!
Helt magiskt att dansa och se Stockholm by Night!

Det blev några dansmoves också innan hemgång!

Lyckad kväll och vi går hem nöjda och glada!

Dagens måltider
Frukost
Äggröra med grädde och bacon
Lunch
Kålpudding
Mellanmål
Ostskivor
Middag
Kesoplätter med ost/skinka
Dagens motion
16 430 steg inkl en del danssteg
Dagens bästa
Utgång med svägerskan!
Härlig utekväll i Stockholmskvällen!
Skön sommardag!
/Chanette




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...