tisdag 28 augusti 2012

134 dagar kvar

Hade glömt att sätta på ljudet på väckarklockan men jag vaknade i tid så jag hann till jobbet i alla fall. Tog med lite frukost i form av salami, ostskivor och en halv avokado. Vanligen äter jag ju ägg och bacon men ibland vill jag ha lite variation. Lite skönare väder idag när jag gick till tunnelbanan.
 

 
Till lunch idag blev det bratwurst med lök/tomatpuré/grädde.
Det smakade gott och jag blev mätt och belåten. Sen blev det
en promenad bort till stora varuhuset Åhléns för att få ihop steg.
 
Jobbade på bra idag och snart var klockan fem och det var dags
att bege mig till träningen för ett vattengympapass på badet.
 
 
Innan träningen blev det ett litet mellanmål, ost och skinkskivor
 
Det var ett skönt pass som visade sig vara ett längre pass än vanligt.
Idag var passet 55 min istället för 45 min. Skönt med extra träning.
 
Skyndade hem för att äta för jag var hungrig efter träningen.
Lagade flera rätter igår så det var bara att värma idag och fixa lite
sallad till. Snabbt, enkelt och mycket gott.
 
Helstekt kotlett med gräddsås, tomat, fetaost och ruccola.
 
 
 
Måltider
Frukost
Salami, ostskivor och 1/2 avokado med olivolja
Lunch
Bratwurst med löksås med tomatpuré och grädde
Mellanmål
Nötter, ost och skinka
Middag
Kotlett med gräddsås och grönsaker + fetaost
Dagens motion
12 020 steg
+ 55 minuter vattengympa
Dagens bästa
Vattengympapasset

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...