måndag 13 augusti 2012

149 dagar kvar

Skön och solig måndag att vakna till. Tog på mig lite extra fina kläder för jag var bjuden på ett event via jobbet efter jobbet. Det blev en promenad som vanligt till tunnelbanan. Idag var alla tjejerna tillbaka på kontoret. Roligt att alla är i tjänst igen. Kramar av alla. Vi hade en långt måndagsmöte för att alla skulle bli insatta i vad som hänt under sommaren. Gick ut på lunchen för att köpa en grillad kyckling och zatziki till lunch. Köpte även en bit ost till mellanmål att ha under veckan. På eftermiddagen längtade jag hem så jag bestämde att inte gå på eventet. Så det blev matlagning hemma. Jag lagade flera rätter så jag har i veckan. Skönt att få det gjort då slipper jag laga mat på kvällarna resten av veckan. Efter maten promenerade jag lite för att få ihop de sista stegen.

Kvällens middag! Benfri kotlett med gräddsås!

Frukost
Äggröra med gräddskvätt och skinka
Lunch
Grillad kyckling med zatziki
Middag
Kotlett med gräddsås
Mellanmål
Lite Nötter och brie
Dagens motion
12 029 steg
Dagens bästa
Att alla kollegor är tillbaka
Veckans matlådor som jag lagade

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...