onsdag 15 augusti 2012

147 dagar kvar

Fixar bacon som jag steker i ugnen är det första jag gör när jag vaknar. Till det blir det äggröra som jag gör i micron som blir krämig och fin. Idag blev det långklänning och gympadojjor. Soligt och varmt väder gör promenaden extra skön idag. På lunchen tar jag en promenad och även på eftermiddagen hade jag en tid hos frissan som putsade mitt korta hår en aning så det blev en promenad dit också. Skönt att få håret fixat. Det var så varmt i solen när jag gick från frissan. När jag kom hem blev det middag på balkongen och det var skönt att sitta där och äta. Tog fram en matlåda ur kylen som jag bara kunde värma. Det är så skönt att slippa laga mat varje kväll utan bara ta fram färdiglagat och värma. Snabbt och enkelt. Jobbat lite men blev klar. Nu blir det att slappa i soffan resten av kvällen.


Måltider
Frukost
Äggröra med en skvätt grädde och bacon
Lunch
Köttfärsbiffar i gräddsås
Middag
Zuccini fylld med köttfärssås
Mellanmål
Nötter
Dagens motion
12 018 steg
Dagens bästa
Sol och skönt väder
Att få klippa mig

/Chanette



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...