måndag 27 augusti 2012

137 dagar kvar

Lördag morgon, vaknar upp och vädret är strålande även idag.
Mer shopping väntar så det blir många steg fram och tillbaka mellan affärerna.
Hittade många fina plagg i "vanlig" storlek, får visa upp här senare. Jag är mycket
nöjd med mina inköp. Jag hittade fina skor också.
 
 
Sen dags för en tur ner till hamnen igen. 
Där båtarna ligger tajt i hamnen.
 
 
Lite trumpetspel av Anders. 
 
 
Lunchen idag blev rödspätta och en rejäl klick god skagenröra istället för pommes.
Däremot var rödspättan panerad men det fick bli mitt val då jag inte kände för att
äta räkor varje dag. Första gången som jag åt något som inte var ok men tyckte
att det var så lite. Vanligen tycker jag inte att det är svårt är välja men ibland är
svårt att välja bra saker när det inte finns så många rätter att välja på.
 Men bytte i alla fall ut det som var sämst på tallriken till något bättre. 
 
Här sitter jag i solen på en av segelbåtarna!
 
Sen drog partyt igång i hamnen, med liveband.
Stämningen var mycket hög trots regn i luften.
 
Några passade på att bugga till musiken.
Vi hade en rolig stund vid scenen.

Sen dags för lite mat. För mig blev det thai-mat, kyckling med
cashewnötter. Istället för ris beställde jag grönsaker till istället. 

Min stass för kvällen, kände mig och såg smal ut.
Rätt kläder kan också förvilla bort några kilon extra.
Jag fick även komplimanger ute sen för att jag var fin, sånt värmer! 
Även denna kväll blev det mycket dans.
 
Kvällens bus blev att många av våra skor
knöts ihop och hängdes upp på hatthyllan!
Snygg installation faktiskt!
 
Bäst med dagen
Att solen värmde och lyste på oss
Många steg
Väldigt härliga shoppingfynd
Ännu en rolig dag i hamnen med vännerna
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...