onsdag 24 oktober 2012

Det är mycket nu...

Nu är det mycket som händer i mitt liv och jag försöker koncentrera mig att ha näsan ovanför vattenytan. Det är på mitt jobb som det sker förändringar som påverrkar mentalt. Därför är energin för att skriva här inte så stor nu. Men jag går mina steg, äter min mat och vattengympar. Imorgon åker jag till Köpenhamn och hoppas få tillbaka tiden och glädjen att skriva min dagbok igen. Tror att några dagar för egna tankar och ett välbehövligt miljöombyte kommer att göra gott. Så när jag skriver här igen har jag säkert bilder och vad jag gjort i Köpenhamn att lämna rapport om. Jag ser verkligen fram emot mitt besök där för jag har en favoritrestaurang - en vietnamesisk, inte LCHF men det får bli dagar med det där lilla extra. Har nu hållit på ett halvår med LCHF - herregud vad tiden har sprungit iväg. Nu ska jag njuta av några dagar i en härlig stad.


/Chanette 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...