söndag 14 oktober 2012

87 dagar kvar

Idag hade jag ingen klocka på ringning. Vaknade straxt efter nio. Skönt att få sova ut. Åt frukost och sen fortsatte jag med att rensa i mitt sovrum. Min älskade mormor fyller 85 år på tisdag men vi skulle fira henne idag. Jag hade beställt en tårta på kondiset i Årsta. Vi som firade mormor idag var sex av hennes nio barnbarn och två barnbarnsbarn och några respektive. Det var en trevlig stund hos mormor och roligt att träffa kusinerna - vi ses inte så ofta. Alla åt tårta och jag åt brieost. När jag kom hem hade jag knappt fått ihop 3 000 steg så hem och käkade sen lunch och sen ut på en långpromenad. Klarade mig från regn. Middag och lite mer fix hemma.

 
Mormors fina tårta!
 
Dagens middag, isterband med ostgratinerad blomkål!
 
Måltider
Frukost
Två stekta ägg, bacon
Lunch
Pizzarester
Middag
Isterband och blomkålsgratäng
Dagens motion
12 003 steg
Dagens bästa
Fira mormor och
träffa kusinerna

/Chanette


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...