torsdag 18 oktober 2012

86-84 dagar kvar

Just nu är det mycket på mitt schema och dagarna och kvällarna är hektiska så jag har inte hunnit dokumentera här som jag velat. Jag drar det som varit lite kul hittills i veckan. I tisdags var det jobb som vanligt men efter jobbet var vi bjudna till Le Rouge i Gamla stan för bokrelease av deras kokbok. Linda Lundgren en vän och som är stylist på mitt jobb har stylat maten i boken. Vi gick dit tidigt och njöt av vin, tilltugg och en massa människor. Det var trevligt. Jag köpte den fina boken, nedan ser ni bilder ur boken och en lite suddig Chanette.
 
  
Sen bar det av till Hamburger Börs för en konsert med Souldivan Chaka Khan. Magisk stämning och en bra konsert. Det var fullsatt så det var grymt mycket folk. Ont i fötterna hade jag när jag kom hem.
Stupade i säng klockan ett på natten. Vilken dag och kväll!
 
Chaka Khan - bild från konserten!

Onsdagens lunch, Kebab med sallad.
 
 
Onsdag morgon, vaknar upp och är trött det märks att det blev sent igår. Tar mig till jobbet. På lunchen inhandlas kebab som smakar mums. Efter jobbet blir det vattengympa med bästa instruktören Anna. Det var skönt. Innan träningen åt jag lite mat för att ladda batterierna innan träningen men det blev lite mat/mellanmål när jag kom hem efter träningen också. Somnade före elva.
 
 
/Chanette 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...