måndag 8 oktober 2012

94 dagar kvar

Söndag morgon, vaknar till en härligt solig höstdag. Äter frukost innan jag sticker till träningen på Eriksdalsbadet. Vattengympapass står på schemat. Instruktör Helena körde hårt med oss. Skönt! Tog en längre promenad hem än vad jag brukar för att få ihop alla stegen för dagen. Mötte min vän Julia och några vänner till henne på vägen hem längs Årstaviken. Njöt av den härliga höstdagen. Åt lunch när jag kom hem. Städade badrummet och plockade lite hemma. Fick besök av min mamma och min brorson. Fixade middag sen, det blev en ny rätt. Stekta blandade grönsaker med köttfärssås på och riven parmesan gratinerat i ugnen. Riktigt smarrigt. Fortsatte med rensning i pappershögar. Sen lite slapp i soffan. En skön söndag synd att den tog slut så snabbt.  
 
 

Måltider
Frukost
Ägg och salami
Mellanmål
Ost
Lunch
Biff med aioli
Middag
Köttfärs och grönsaksgratäng
Dagens motion
12 020 steg +
45 min vattengympa
Dagens bästa
Vattengympapasset
Besöket
Att ha fått lite gjort hemma

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...