onsdag 31 oktober 2012

70 dagar kvar

Promenaden till tunnelbanan gick lätt som en plätt idag. Dels pga att det var helt ok väder även om det var kallt. Min vän Linda ringde så jag hade sällskap hela vägen. På lunchen idag gick jag ut en sväng för att få ihop steg. Idag var lunchrummet fullt och vi skrattade och hade skoj. Idag har jag ätit brie till mellanmål. Det håller jag mig mätt på. Verkligen ett bra mellanmål. Efter jobbet var det dags för vattengympa. Ett hårt och skönt pass. Sen hem för lite mat för att fylla på depåerna. Nu ska jag lägga mig så att jag klarar sömntåget idag också.
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch
Korvstroganoff, tomater och avokado
Mellanmål
Brie + bacon innan träningen
Middag
Köttfärslimpa med svampsås, avokado, tomat
Dagens motion
12 204 steg +
45 min vattengympan
Dagens bästa
Skratten på lunchen
Vattengympan

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...