onsdag 3 oktober 2012

98 dagar kvar

Idag gick jag upp tidigare än vanligt för jag behövde vara tidigare på jobbet idag. Jag ska ha ekonomikillen Peter hos mig idag vi ska jobba med bokslutet och jag måste fixa några saker innan han kommer. Det blev en intensiv dag. Hann i alla fall få i mig lite lunch. Köttfärsbiffar med gräddsås och några tomater. Sen dags att jobba igen. Vi blev klara med allt som skulle fixas. Sen blev det lite fakturering. Efter jobbet dags att sticka till badet för ett vattengympapass. Skönt med att träna efter en jobbig dag. Lyxade med en ångbastu efter träningen så härligt. Hem för att äta lite. Lagade lite mat för att jag hade köttfärs som behövde tillagas. Köttfärssås och köttfärsbiffar blev det eftersom det gick snabbast att göra. Middag blev kesoplättar med skinka och ost. Nu en stund i tv-soffan men snart sova. 
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Köttfärsbiffar med gräddsås
Mellanmål/middag
Köttfärsbiffar + några ostskivor
Kvällsmål
Kesoplättar med ost och skinka
Dagens motion
12 088 steg +
45 min vattengympa
Dagens bästa
Bokslutsarbetet flöt på som det skulle
Vattengympapasset med bästa instruktören Anna

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...