söndag 30 september 2012

101 dagar kvar

Vaknar sent och har väldigt ont i fötterna efter gårdagens dans i högklackat. Är rätt seg idag och det blir vila hela dagen. Kommer ut sent på dagen för att promenera så det blev en långpromenad. Jag traskade runt i Årsta varv på varv så jag gav mig inte förrens jag fick ihop alla 12 000 stegen på en promenad. Har lagat tre rätter av en hel laxsida. Det blev fisksoppa med saffran, skagenfylld laxfilé och fetaostbakad laxbit. Så denna vecka blir det mycket fisk på menyn. Nu slappar jag i soffan igen.
 
Vackert höstträd i härliga färger!
 
Dagens fisksoppa med lax, saffran, purjo och brysselkål!
 
Måltider
Frukost
Köttfärsbiff med sås
Mellanmål/Lunch
Ost/salami
Middag
Fisksoppa
Dagens motion
12 088 steg
Dagens bästa
Långpromenaden

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...