tisdag 25 september 2012

106 dagar kvar

Idag var det lite kallt men friskt att gå till jobbet. På väg till jobbet kommer jag på att jag missade och lägga ner frukostlådan i väskan. Lådan står kvar i köket hemma. Jag får stanna till på Ica to go och köpa lite frukost. Inte så lätt men det blev ett kokt ägg, mozarella, räkor och några kycklingbitar. Vi hade finbesök på kontoret idag så kontoret hade pimpats med massor av fina och färska blommor och härliga doftljus. På lördag ska jag på en 50-års fest och temat på klädseln är en dansstil och jag har valt discotemat så jag måste hitta något som passar för temat. Gick till Beyond Retro på Drottninggatan där hittade jag en svart fin paljettkjol för ett par hundringar. Upptäckte precis när jag skulle gå hem att mitt bankid gått ut och fick sitta kvar för att fixa det. Känner mig så oteknisk men fixade det. Sen blev det en shoppingrunda till innan hemgång. En födelsedagspresent till en liten kille som fyller år i helgen skulle inhandlas. Sen hittade jag en fin silversjal till discotemat. Träffade min kusin och hans barn som också var ute och shoppade. Inte så ofta vi ses så desto roligare att stöta på varandra av en slump. Sen blev det en promenad hem från tunnelbanan i mörkret. Oj vad det är mörkt ute på kvällarna nu. Fixade middag när jag kom hem. Kotlett med skogssvampsås. 
 
 
Måltider
Frukost
Ägg, räkor, mozarella, kyckling
Mellanmål
Salami/ost
Lunch
Tunna revbenspjäll med coleslaw
Middag
Kotlett med svampsås
Dagens motion
12 016  steg
Dagens bästa
Lönedags
Dagens inköp

/Chanette
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...