onsdag 26 september 2012

105 dagar kvar

Nu är hösten verkligen här. Trist väder att vakna till. En hel del på dagens agenda. Jobba, tandhygienisten och ett härligt vattengympapass. Först en skön promenad till tunnelbanan. Jobbar på bra sen dags för lunch. I sällskap av vår praktikant Sofie blev det en promenad och inköpsrunda till kontoret. Roligt att ha lite gå sällskap. Sen dags att bege mig till tandhygienisten vid Karlaplan så det blev en del steg till. Tillbaka till jobbet för att jobba lite till innan det var dags att sticka till gympan. Åt lite avokado och ost innan. Superbra pass som vanligt på onsdagar, bästa instruktören Anna. Idag fick jag ihop extra steg utan ansträngning och det är skönt. När jag kom hem från träningen blev det mat då jag var jättehungrig efter gympan. Värmde köttfärssås och till det mozarella och tomat. Trött efter träningen men en skön trötthet. Slappa i soffan kanske? 
 
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och rökt skinka
Mellanmål
Avokado/ost
Lunch
Kotlett med svampsås, avokado, tomat
Middag
Köttfärssås + tomat och mozarella
Dagens motion
13 157  steg +
45 min vattengympapass
Dagens bästa
Tandsten bort
Vattengympapasset med Anna

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...