fredag 28 september 2012

104 dagar kvar

 
Torsdag morgon, vaknar av att jag får ett sms, vill du gå med på Dirty Dancing ikväll? Härlig fråga att vakna till. Jag har redan sett den men går gärna igen. Kul att få vara lite kulturell idag. Går till jobbet. Glömde stegräknaren tyvärr. Gick ut en sväng på lunchen. Sen blev det mat, ribs och gräddkokta brysselkål. Innan jag gick till teatern så käkade jag ett mellanmål. Jobbade över lite sen dags att gå ner till China Teatern. Åt en hamburgare utan bröd på Max. Sen mötte jag upp min vän utanför teatern. Det var inte fullsatt men föreställning var jättebra och vi var mycket nöjda med showen. Glad och upprymd efteråt. Vi gick till Berns och åt edamamebönor och drack bubbelvatten. Satt och snackade om livet. Det blev sent så jag var hemma runt halv ett. En trevlig kväll blev det.
 
Lunchen!
 
Ett rejält mellanmål vid datorn!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Mellanmål
Avokado/mozarella, parmaskinka, salami
Lunch
Ribs + gräddkokt brysselkål
Middag
Max hamburgare i salladsblad
Dagens motion
Ingen aning då jag glömde stegräknaren hemma.
Men gick steg i alla fall.
Dagens bästa
Att bli bjuden på Dirty Dancing
Glädje av dansen och musiken i showen

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...