fredag 21 september 2012

110 dagar kvar


Äntligen fredag och snart helg när jag vaknar denna morgon. Packar ryggan med träningskläder för lunchdansträningen och laddar även med frukost och lunchlådor. Promenad till tunnelbanan. Det börjar verkligen bli lite kyligare men ändå väldigt skönt och friskt. När jag kommer till jobbet äter jag frukost. Jobbar på men snart är det dags att sticka och träna på Eriksdalsbadet. Det blir promenad till T-centralen och tunnelbanan till Skanstull och sen promenad ner till badet. Idag var det dansträning, Sh´bam, nytt program, roligt med lite nya danssteg. Svettigt och skönt att röra på sig extra idag. Dusch och sen snabbt tillbaka till jobbet. Käkade lunch när jag kom tillbaka. Sen dags för fredagsfika med kollegorna, de åt chokladbollar med socker på och jag åt mörk choklad. Mysigt med lite samkväm och något gott att mumsa på. Jobbade över lite för att jobba ikapp att jag tränade på lunchen. Sen ut i duggregnet inte så mysigt men hemåt i alla fall. Hem för att laga middag och ta det lugnt. Jag är rätt trött efter en intensiv vecka. Fick naturligt ihop alla dagens steg och var klar med alla steg när jag kom hem. Nu kan jag vila i soffan ikväll, härligt!
 
Dagens lunch, köttgryta/soppa, grönsaker och creme fraiche!
 
 
Fredagsfika på kontoret med fina muggar från Koloni Stockholm,
äppel och päronmönster av bästa Lotta Kühlhorn.
 
Middag, varm "smörgås" (plättar) med ost/skinka och feta/tomatsallad
med massor av basilika och ruccola!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och rökt skinka
Lunch
Köttgryta/soppa med goda tillbehör
Middag
Kesoplättar med ost/skinka och en smarrig sallad.
Dagens motion
17 435 steg inkl 4 800 danssteg
+dansträning
Dagens bästa
Att det är fredag
Dagens extraträning

/Chanette
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...