söndag 30 september 2012

102 dagar kvar

Lördag morgon, vattengympa och 50-års fest står på dagens aktivitetslista. Jag börjar med en skön promenad till träningen för ett tufft vattengympapass. Idag blev vi filmade! Vet inte riktigt vad det ska med filmen till men vi körde på hårt som vanligt. Promenerade hem också och njöt av att hösten börjar synas i skogen. När jag kom hem blev det lunch. Fiskgryta med stekt sparris. Gott! Började planera min klädsel för kvällens festligheter. Provade en massa olika outfits. Det blev paljettkjolen jag köpte i veckan, en fin blus och high heels. Fick skjuts till festen. Det var en galet rolig fest, min kjol sprack så det var tur att jag hade med ett par extra byxor. Vi åt och drack gott. Middagen kunde jag äta av, valde bort potatismoset. Efterrätten var hjortonpanacotta men jag hade med mig mörk choklad så jag fick lite efterrättsskänsla jag med.  Mycket dans och skratt. Fick även skjuts hem vilket var jätteskönt att komma hem snabbt till dörren. Somnade med ett leende på läpparna. 
 
Dagens lunch!
 
Skumpa & rejält glas/vas att dricka ur,
50 röda rosor till jubilaren!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och rökt skinka
Mellanmål
Ost/skinka
Lunch
Fiskgryta + stekt sparris
Middag
Renskavsgryta med sallad och lingon,
mörk choklad + bubbel, rödvin
Dagens motion
21 972 steg (inkl danssteg)
+ 45 min vattengympa
Dagens bästa
Vattengympan
50-årsfesten för Carina

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...