måndag 3 september 2012

128 dagar kvar

Ny vecka och måndag igen. Vaknar utvilad. Går upp och fixar frukost som jag tar med tillsammans med en lunchlåda också. Idag ska det bli hyfsat väder och kanske lite sol. Yes, va skönt om solen tittar fram idag. Promenad till t-banan. Möte på jobbet på fm sen lunch som idag var köttgryta och mos av blomkål. Hann även med en skön promenad i solen innan det var dags att jobba igen. Dagen gick ganska fort och snart dags att gå hem.Hade först tänkt mig att dansträna idag men förra veckan var så hektisk så jag bokade av passet idag men har bokat in vattengympa på onsdag och dansträning på fredag. Promenad hem från tunnelbanan i alla fall och när jag kom hem var jag klar med stegen och klockan var bara 18.30 och det var skönt att bara gå hem och käka middag. Ikväll blir det lite Chanette fix. Fotbad och måla naglarna bl a. Skön start på veckan blir det i alla fall...
 
 
Måltider
Frukost
Bacon och äggröra med grädde
Lunch
Köttgryta med blomkålsmos
Mellanmål
Ostskivor
Middag
Lasagne med zuccini och grönsaker och en klick creme fraiche
Dagens motion
12 185 steg
Dagens bästa
Skön dag med sol
Vardagslyx för mig själv

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...