lördag 8 september 2012

124 dagar kvar

Igår fredag var till en början en helt vanlig dag. Jag körde ett träningspass med dans på lunchen. Jobbade på hela dagen och snart var det dags att gå hem för att piffa lite för att gå på tjejfest. Det var knytis med tapas. Jag hade köpt räkor i vitlök och chili, gjort egna köttbullar och så blev det en lyxomelett också. Gick iväg till min svägerska och vi blev fem tjejer som åt av all den goda maten. Jag drack ett gott vitt vin till. Vi åt, snackade, lyssnade på musik och sen gick vi ut och dansade i några timmar. Det var en rolig kväll både på festen och ute på lokal. Det blev en sen kväll så jag somnade som en stock när jag la ner huvudet på kudden. 
 
Mina köttbullar i tomatsås och en god ostbricka!
 
Räkorna, gräddfil och lite Lohmanders aioli.
 
Måltider
Frukost
Bacon och äggröra med grädde
Lunch
Lite rester från veckan
Middag
Tapasbuffé med vitt vin
Dagens motion
26 269 steg inkl dansträningens 5 000 steg
i stegen så är även kvällens danssteg ute på lokal inräknade
+ dansträning Sh´bam
Dagens bästa
Riktig dansdag
Tjejfesten


/Chanette
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...