lördag 15 september 2012

116 dagar kvar

Klockan sju i morse slog jag upp mina blå. Gick upp och fixade frukost och kollade på lördagsmorgon. Sen dags för vattengympa på Eriksdalsbadet. Tog en skön promenad dit och hem. Vattengympapasset var ett superhårt pass men roligt. Mina vattengympakompisar var där. Härligt väder solen framme och värmde mig. Hittade äntligen mitt plättlagg på antikaffären på Antikaffären i Årsta, en i gjutjärn för bara 100 spänn. Glad och lycklig för mitt fynd gick jag hem och käkade lunch. En köttfärsbiff med avokadoröra och några tomater. Sen blev det en skön stund i solen på balkongen. Det gäller att njuta av solen varje dag den är framme. För att få ihop sista stegen blev den en promenad i kvällssolen. Mysigt och härligt, inte alls jobbigt att få ihop alla steg en sån här dag.
 
 
Måltider
Frukost
Köttfärsbiff  och äggröra
Lunch
Köttfärsbiff, avokadoröra och tomater
Middag
Köttgryta + en klick creme fraiche
Dagens motion
12 025 steg +
vattengympapass 45 min
Dagens bästa
Solen
Vattengympan

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...