fredag 28 september 2012

103 dagar kvar

I morse kom jag iväg lite tidigare än vad jag brukar. Med träningsväskan på ryggen går jag till tunnelbanan. Jobbade några timmar men snart dags att dra iväg på dansträningen. Vi var inte så många idag men det blev ett svettigt pass. Skönt. Dusch och sen snabbt tillbaka till jobbet för sen lunch. Köpte lite mat på Ica to go. Lunchen åts vid skrivbordet. Jobbade över lite för att kompensera att jag var borta så länge på lunchträningen. Åker hem med min packning och sen går jag och handlar lite middagsmat. Räkor med aioli och fisksoppa till middag. Fredagsmys! 
 
Ingredienserna till kvällens middag!
 
3 hg färska räkor till att börja med... 
 
Gör en smarrig fiskgryta/soppa med en massa gott...
 
Den färdiga rätten, det blev mums.
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Mellanmål
Ost
Lunch
Kycklingspett, coleslaw, avokado, mozarella, tomat
Middag
Räkor + aoili, fisksoppa
Dagens motion
17 365  steg inkl 4 600 danssteg
Dagens bästa
Dansträningen
Att det är fredag!

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...