fredag 21 september 2012

111 dagar kvar

Torsdag, idag vaknar jag till ännu en härlig dag och ikväll ska jag träffa kollegor från mitt förra jobb. Därför måste jag planera mina steg idag då jag kommer hem sent och då inte kommer att kunna gå hem från tunnelbanan. Kör på med min promenad på morgonen. Sen blir det en på lunchen. Och jag får även ihop bra med steg när jag går till tunnelbana och pendeltåg till mitt möte med tjejerna i Södertälje. Vi träffades på restaurang Barolo  runt 19-tiden för lite mat och mycket snack. Fick beröm för att jag såg fräsch ut. De flesta har inte sett mig sedan i mars och därför inte sett min viktminskning. Kul att det syns. De hejar på mig och tycker att jag är duktig.  Maten är god, för mig blev det black&white med bea och rödvinssås och en fräsch sallad till. Det blev vatten till maten. Några av tjejerna drack vin. Vi skrattade mycket och planerar kanske att göra en resa tillsammans i vår. Fick skjuts till tåget. Det blev en sen kväll. Jag var hemma runt 23 men hade i alla fall fått ihop mina steg. Skönt.
 
Kvällens middag ute på restaurang!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och rökt skinka
Lunch
Laxfilé, tomater, gurka och romsås
Mellanmål
Skinka, nötter
Middag
Black&White med bea, rödvinssås och sallad
Dagens motion
12 463 steg
Dagens bästa
Att träffa tjejkompisarna

/Chanette
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...