torsdag 13 september 2012

118 dagar kvar

Idag har varit en dag då jag verkligen kämpat att få ihop alla steg. Gick till tunnelbanan som vanligt. Gick en liten sväng på lunchen. Åt min lunch. Efter jobbet skulle jag på Gala på Berns så då gick jag dit för att få ihop steg. Åt middag innan jag gick från jobbet.
 
 Dagens lunch!
 
 
Berns härliga kristallkronor som är magiska!
Fri bar var det hela kvällen men för mig blev det Loka.
Roligt att kolla på alla uppklädda människor.
 
Sen uppträdde Darin med två låtar.
 
 
 
När jag skulle hem gick jag en extra hållplats vid Kungsträdgården och när jag kom hem gick jag av tidigare även om det var sent. Till slut fick jag ihop 11 322 steg. Ibland (dock väldigt sällan) har jag haft svårt att få till alla steg. Men idag har jag verkligen gjort allt. Det var för sent att gå hem från tunnelbanan och då blir det färre steg.
 
 
Måltider
Frukost
Rökt skinka och äggröra
Lunch
Kycklingfilé, sås, avokado, tomat.
Mellanmål
Nötter och ostskivor
Middag
Fylld köttfärslimpa med sås
Dagens motion
11 322 steg
Dagens bästa
Kväll på Berns
 

/Chanette 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...