söndag 9 september 2012

122 dagar kvar

Vaknade halv nio imorse och gick upp direkt. Hade tänkt gå och gympa imorse men jag skulle bort på eftermiddagen och kände att jag hade saker att göra hemma. Jag har varit på två pass den här veckan plus att jag var ute och dansade i fredags. Så jag är nöjd med extra träningen denna vecka förutom mina promenadsteg varje dag. Åt frukost, se nedan. Sen gick jag loss bland mina kläder och började plocka bort kläder jag inte kan ha längre. Jag ska sälja till bättre behövande. Jag är med på en köp/sälj facebooksida för kläder i stora storlekar. Känns skönt att börja rensa ut. Fyra pappkassar blev det idag. Mer ska det bli!

Dagens frukost!

Sen var det dags för dagens utflykt. Jag skulle besöka en kompis i Hornstull på Söder. Jag gick dit det tar ca 45 minuter och blir många steg. Malin bjöd på en smarrig kycklingsallad med pasta men jag skippade pastan. Jag tog några ostskivor till. 


Min salladstallrik!

Malin hjälpte mig med lite tekniska saker med datorn. Jag ska göra lite förändringar här på bloggen och behövde hjälp från expertis. Sen blev det en promenad hem också. Jag fick gå en liten extra runda för att få ihop alla steg.


Härliga vyer på vägen hem ikväll!


Måltider
Frukost
Rökt skinka, ost, äggröra och avokado
Lunch
Rester av risotton
Mellanmål
Hallon och grädde
Middag
Kycklingsallad
Dagens motion
12 024 steg
Dagens bästa
Härlig höstdag
Träffa Malin&co
Garderobsröjning


/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...