onsdag 5 september 2012

126 dagar kvar

Vanlig morgon men redan onsdag, oj dagarna rusar iväg snart helg igen! Kollar nyheterna på nätet och inser att jag gjorde rätt val som tog bussen hem igår istället för att gå hem . För där jag brukar gå till och från jobbet där blev en kille skjuten i benet med tre skott ungefär den tiden som jag skulle ha gått där. Glad att det blev bussen som sagt. När jag åkte bussen så var det massor med polisbilar och en ambulans vid Gullmarsplan där jag tar bussen så nu vet jag vad de gjorde i området. Letade efter skytten och hjälpte offret. Usch det kryper nära våldet och i rusningstrafik när det är många i rörelse.
 
Jag promenerar till tunnelbanan och det är skönt väder. Idag har jag ryggsäcken packad med badkläder för det blir vattengympa ikväll för bästa instruktören Anna på Eriksdalsbadet. Äter frukost på jobbet när jag kommer till jobbet. Jobbar på och snart är det lunchdags. Jag har matlåda med mig med fiskgratäng. Min avokadohalva från igår hade chefen slängt! för att den såg mörk ut. Trist när maten försvinner så idag blev det lite lite fett och jag blir hungrig igen på eftermiddagen. På em innan jag går och tränar så äter jag några ostskivor med smör och jag köper även lite brie på vägen till träningen då jag visste att det skulle bli ett tufft vattengympapass.
 
Anna körde hårt med oss idag. Vi var bara 13 st i bassängen så det var gott om plats att röra sig på. Vi slet som djur och var helt slut när passet var slut och vi fick beröm av Anna att vi tog ut det allra sista vi hade. Inte alla instruktörer som kör så hårda pass. Kul med såna pass. Skyndade sen hem för att äta middag. Det blir sen middag klockan hann nästan bli 21 innan jag fick mat. Då är det skönt att bara plocka fram mat ur kylen och bara värma. Känner mig trött så idag ska jag i säng vid 22. 
 
 
 
Måltider
Frukost
Bacon och äggröra med grädde
Lunch
Fiskgratäng
Mellanmål
Nötter, ost och bregott
Middag
Köttgryta, tomat, mozarella och avokado
Dagens motion
12 019 steg +
vattengympa
Dagens bästa
Hårt vattengympapass
 

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...