onsdag 12 september 2012

119 dagar kvar

Onsdag morgon och idag efter jobbet ska jag iväg med min vän Malin på en fotografering. Vi ska bli sminkade och lite fixade i håret. Därför måste jag plocka med mig kläder att ha på mig. Rusar runt hemma och funderar vad jag ska ha på mig. Vi ska ha tre olika outfits med oss. Det blir två svarta och en vit, smycken och sjal för att kunna variera. Fixar mina matlådor, duschar och sen dags att gå till jobbet lite sen. Hade besök av vår ekonomikille idag. Åt lunch tillsammans med kollegorna idag och sen blev det en promenad och jag fick sällskap av vår praktikant. Det blev en fika på seven-eleven för praktikanten själv satt jag bara och mös i solen. Sen tillbaka till jobbet för att jobba vidare. När klockan var fem var det dags för mig att gå ner till Stureplan och möta upp Malin. Innan jag gick dit åt jag lite mat eftersom det skulle bli sent.

När vi kommer in i studion blir vi sminkade och fixade i håret och sen inkallade till fotografen som tar en massa bilder. Jag hade inte tänkt köpa bilderna men många var så fina så jag kunde inte motstå. Malin köpte också bilderna. Vi hade tänkt gå en sväng på Riche men det tog så lång tid att få bilderna och betala så vi åkte hem istället. Underbart, tanterna är gamla nu och orkar inte gå ut längre. Vi ville hem och sova istället. Jag skulle i alla fall bara ha tagit en ramlösa men hade varit skoj att se lite folk.

Angående bilderna som togs idag så får jag visa några här senare när jag tittat på bilderna. 

Måltider
Frukost
Rökt skinka, ostskivor och äggröra
Lunch
Fylld köttfärslimpa med brysselkål
Mellanmål
Nötter
Middag
Laxfilé med romsås, avokado
Dagens motion
12 003 steg
Dagens bästa
Solen
Fina bilder hos fotografen

/Chanette
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...