tisdag 11 september 2012

120 dagar kvar

Tisdag morgon en ny dag denna vecka. Jag stiger upp och slänger in äggröran i micron så det får gå klar medans jag fixar mig. Lägger ner äggröran i en låda och tar en lunchlåda ur kylen. Promenad med radion på till tunnelbanan. Skönt väder. Mycket fakturering nu så jag jobbar på. På lunchen idag var nästan alla tjejerna i köket och käkade så det blev ingen promenad på lunchen utan lite skvaller istället. Jobbade över lite men sen dags att ta mig hemåt. Tvättstugan var bokad. Slängde in tvätten och sen upp för att äta middag. Det blev kycklingfilé i gräddsås och brysselkål som jag älskar. Ner i tvättstugan igen. Jobbade lite hemma med en kunds bokföring. Tvättstugan för att hämta tvätt. Nu tittar jag på Project Runway mitt favoritprogram men snart i säng. 

Dagens middag!

Måltider
Frukost
Rökt skinka och äggröra
Lunch
Fylld köttfärslimpa med gurka och tomater
Mellanmål
Nötter
Middag
Kycklingfilé med gräddsås
Dagens motion
12 068 steg
Dagens bästa
Fått tvättat
Soligt

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...