tisdag 29 januari 2013

Vägning!


Dags idag för veckans vägning!
Idag stod jag still sedan förra veckan!
Lite trist att inte ha gått ner något men 
kroppen gör vad den har lust med (och jag med).
Jag har druckit vin senaste veckan (inte mycket)
och gått och lagt mig lite senare än förra veckan
det kan ju påverka viktminskningen!
Jag har gått mina steg, tränat 5 pass och 
skött maten. Men som en vän sa till mig när
jag började med detta. Om du står still eller går ner lite.
Tänk på helheten! Totalt 16,1 kg minus sedan april 2012!

Jag kör på vidare. Jag går just nu en kurs med Monique
hos Lifezone, Vi är ca 40 st som har fått material i mailen
och får support varje dag av Monique på bl a det vi stoppar i oss.
Hon tipsar om en massa bra saker. Jag gör detta för att få ett litet
hum om vad jag kanske kan ändra på för att få en optimalare
viktminskning! Hittills har rådet varit,  Mera F E T T !
Mer kunskap är aldrig fel!

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...