torsdag 10 januari 2013

Lunchträning!

Dags idag för träning på lunchen. 35 minuter på cross trainern på Friskis och Svettis på Sveavägen. Jag tycker att det är skönt att komma iväg på lunchen och köra ett pass. Lunchade sen tillsammans med ett gäng fina tulpaner.  Gick ut en extra sväng till affären för att köpa nya numret av Mat & Hälsa. Alltid kul med nya recept och att läsa om LCHF. Fick ihop all mina steg idag utan problem. Sent på kvällen ringde Karin en vän som numera bor i Holland och frågade om jag ville komma och hälsa på henne  en helg i februari. Flyg dit och hem för runt 200 kr med Ryanair! Det lät lockande! Men jag får fundera och kolla kalendern innan jag bestämmer mig. Gonatt!

 
Jag på Friskis idag.
 
 Fina tulpaner på bordet i köket!
 
 
Dagens lunch, kycklinggryta med tomatklyftor!
 
Måltider
Frukost
Äggröra med bacon
Lunch
Kycklinggryta och tomat
Middag
Repris på lunchen men utan tomat
Mellanmål
Kokt ägg med majjo
Dagens motion
12 000 steg +
3 400 steg (35 min) på crosstrainern
Dagens bästa
Samtal från Karin
 

/Chanette
  

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...