söndag 20 januari 2013

Dagens Mat & Motion!

    Dagens lunch, stekt laxfilé med pepparrotssmör och stekt vitkål.

     Kvällens middag, parmesankorgar med skagenröra och löjrom,
     grekiska fetaostbiffar med basilika, vitlöksås och sallad, hallon
     och lättvispad grädde. Det blev något glas rött vin också!

Dagens MAT
FRUKOST
Periodisk fasta men jag åt ett kokt ägg före dagens träning
och ett kokt ägg efter träningen.
LUNCH
Lax, kryddsmör och vitkål stekt i cocosfett.
MIDDAG
Skagenröra i parmesankorgar, fetaostbiff m. vitlökssås och sallad,
hallon och vispad grädde, rött vin till maten.
EV. MELLANMÅL
Inga
Dagens MOTION
12 208 steg - vardagsmotion
+
30 min Sh´bam, dansträning
+
40 min styrketräning, 3 rep av övningarna

Dagens BÄSTA
Träningen
Att få besök av Mirre som jag inte träffat på länge. Vi hade en mycket trevlig kväll.
Jag fick henne intresserad av att prova på LCHF, hon gillade middagen.

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...