fredag 25 januari 2013

Dagens Mat & Motion!

Dagens lunch, mina hemgjorda köttbullar med gräddsås,
blomkålsmos med ett litet gäng lingon.

Morgonen var kall men vacker. Kollegorna mumsade på
semlor på fredagsfikat men jag avstod. Fredagen avslutades
med en after work  på Soul Train på Café Opera med vänner.
Gladys del Pilar gjorde ett bejublat och uppskattat uppträdande.
Nu hemma nöjd och glad att ha fått stuffa några timmar.


Dagens MAT

FRUKOST
Äggröra och bacon
LUNCH
Köttbullar med sås, blomkålsmos och lingon.
MIDDAG
Avokado, ostskivor och nötter.
EV. MELLANMÅL
Lite dålig middag så det blev några salamiskivor på kvällen när jag kom hem.
Dagens MOTION
24 300 steg - promenadsteg och kvällens danssteg
Dagens BÄSTA
After Worken på Soul Train
& träffa vännerna.

/Chanette

2 kommentarer:

  1. Imponerande fokus du har och grattis till dina framgångar.
    Kram Leif

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Leffe för dina uppmuntrande ord. Det gör mig glad. Jag har verkligen ett fokus på att jag ska klara detta och det är därför det går så bra :-). Det är ju när man bestämt sig på riktigt som det kan gå vägen med att lyckas och att nå sina mål.

      Kram
      Chanette

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...