onsdag 2 januari 2013

8 dagar kvar!

Tisdag, första dagen på det nya året. Jag ligger kvar i sängen och läser min bok som är så spännande. Äter frukost och gör ingenting. Åker och lämnar tillbaka bilen jag lånade igår. Sen går jag och handlar lite mat och går hem och fixar mig lite mat. Helstekt biffrygg med vitlökssmör och sen testade jag en ny rätt, ugnsbakad lax med en smarrig röra med creme fraiche, grädde, dill, parmesanost och senap som jag rörde ihop och hällde på laxfileérna innan de gick in i ugnen. Skönt med några matlådor till veckan som kommer. Gick och la mig redan halv nio och fortsatte läsa min bok och släckte lampan vid tio men låg vaken en stund. Började tänka på jobbet! 
 
 
Måltider

Frukost
Julskinka och äggröra
Lunch
"Råraksplätt", avokado, creme fraiche
Middag
Helstekt biffrygg med vitlökssmör
Dagens motion
1 875 steg
idag strejkade jag!
Bra början på året!
Dagens bästa
Att bara få vila och ta det lugnt
och läsa en god bok.
Att samla energi för att jobba i veckan

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...