torsdag 3 januari 2013

6 dagar kvar!

Torsdag, vaknar ännu en dag med huvudvärk vilket är trist men idag går jag min vanliga promenad och tar inte bussen även om jag inte mår bra. Hade nog stannat i sängen idag om jag inte hade haf ett möte på jobbet. Idag blev det i alla fall träning efter jobbet då jag måste se om de går att få bort huvudvärken med lite skön träning. Det blev basgympa på friskis och svettis. Sen en promenad till tunnelbanan och sen hem från tunnelbanan. När jag kom hem var jag hungrig så jag värmde lite mat. Nu ligger jag trött i soffan så nu en skön dusch och sen i säng tror jag. 
 
 
Måltider
Frukost
Kokt ägg och ostskivor
Lunch
Laxfilé gratinerad i ugn
Mellanmål
Nötter och ost/smör
Middag
Lax med tomat och mozarella
Dagens motion
14 652 steg
inkl gympasteg ca 3 300 steg
55 min basgympa
Dagens bästa
Att träningen blev av
trots huvudvärken
som försvann, tror jag!

/Chanette
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...