tisdag 8 januari 2013

1 dag kvar!

Tisdag, idag är sista dagen på mina 38 veckor som jag satt upp som mål när jag började. Tänk att det gått så många veckor redan. Fixar mina matlådor till frukost och lunch. Promenad i snöyran till tunnelbanan. Mycket på jobbet att fixa idag. Lunchar med kollegorna i köket. Klockan springer iväg och snart dax för coachmöte. Jag får sällskap av min chef en bit på vägen till mötet. Mötet med Katarina, coachen var ett bra möte. Vi pratade som vanligt om vad som varit bra och dåligt sen vi sågs sist. Och saker och ting för framtiden för mig. Saker att tänka på min fortsatta resa mot ett hälsosammare liv. Jag ska bena upp det senare och dela med mig av. Slutligen vägning, nu väger jag 88,7 kg på Katarinas våg. Nu har jag äntligen gått ner lite.Totalt har jag gått ner 14,3 kilo på mina 38 veckor vilket jag är stolt över. Jag avslutade kvällen med att fira min först rond (38 v) med en middag på bästa kinarestaurangen i Stockholm Ho´s i Hornstull tillsammans med min vän Malin. Det var gott och trevligt. 
 
 
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra
Lunch
Laxsoppa med brysselkål
Middag
Kinamat, kyckling med cashewnötter och biff i stark sås
Dagens motion
11 847 steg
Dagens bästa
Coachmötet
Middag med Malin

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...