lördag 12 januari 2013

Dagens Mat & Motion!

    God efterrätt på kalaset, hallon, vispgrädde och en liten tryffel!
 
Dagens MAT
 
FRUKOST
Åt ingen frukost idag, ska testa periodisk fasta.
Förklarar mer en annan dag vad det är.
 
LUNCH
Omelett med lök, korv, tomat och ost + gurka, se recpt, lunchtips idag.
 
MIDDAG
Kalas med middag, rostbiff, salld + olivolja,
efterrätt, hallon, vispgrädde och en hemgjord tryffel och två glas rött.
 
EV. MELLANMÅL
Inga idag
 
Dagens MOTION
12 000 steg - vardagsmotion
+
30 min Sh´bam, danspass, 3 400 steg
+
45 min styrketräning, 2 rep på varje övning
 
Dagens BÄSTA
Bra träningskombination med dansen och styrketräningen
Att fira svägerskan och träffa familjen + vänner och äta god mat
Njuter nu i soffan efter en intensiv dag
Fick tillbaka mina vantar av moster som jag trodde att jag tappat bort, lycka!
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...