lördag 26 januari 2013

Dagens Mat & Motion!

Middagen, hemgjorda Chicken Nuggets med två olika dipsåser,
en currymajonäs och en barbeque. Smakade underbart gott.
Recept kommer!
 
Kalas för bror som fyllde år. Min svägerska hade
införskaffat hallon och grädde för min skull.
Såna gester blir jag väldigt glad för som LCHF:are!
 
 
Dagens MAT

FRUKOST
Periodisk fasta, tog två ägg innan dagens träning.
LUNCH
Rester av tandorilaxen och till det en äggröra.
MIDDAG
Chicken Nuggets med goda dipsåser
EV. MELLANMÅL
På dagens kalas åt jag hallon och vispad grädde
Dagens MOTION
11 347 - steg vardagsmotion
+
30 min Dansträning Sh´bam
+
45 min styrketräning, körde alla övningar x 2.
Dagens BÄSTA
Träningen
Att få tvättat
Träffa familjen på brorsans kalas
Äntligen fick jag ner julgranen i kassar. Klippte ner den i småbitar. Så skönt!
God middag
Härligt varmt skumbad
= En härlig dag alltså!
 

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...