lördag 19 januari 2013

Middagsbjudning!

      Kvällens ingredienser till middagsbjudningen!
 
Ikväll ska jag ha en vän på middag och jag ska introducera henne i LCHF. Jag har sagt att jag kan vara hennes inspirationskälla till ett bättre och hälsosammare liv. Det ska bli spännande att få berätta
för henne om min resa. Vi har inte setts på länge så det ska bli skoj att ses och prata.
 
Kvällens middag blir en av mina favoriträtter till huvudrätt. Förrätten är en ny rätt som jag ska prova. Och efterrätten är en klassisk enkel LCHF-efterrätt. Till förrätt blir det fyllda parmesanostkorgar med skagenröra. Kvllens huvudrätt då blir det fetaostfyllda köttfärsbiffar med en supersmarig vitlökssås + sallad. Efterrätten, hallon med grädde.
 
Dags att sätta igång om jag ska hinna...
 
/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...