måndag 21 januari 2013

Mina kroppsmått!

När jag startade min resa mot ett hälsosammare liv så tog jag mina kroppsmått för att jämföra utmed vägen. Nu har jag mätt mig igen och vill dela med mig av resultatet. Det är ju så också att vågen inte visat så bra resultat som jag hade velat men jag har känt att kroppen minskat så väg dig inte bara utan ta mått också och jämför som jag har gjort.


Mina mått                  120421       130113         Skillnad

Byst                               118              106                - 12cm
Under bysten                  98                93                 -  5 cm
Midja                             106                94                - 12 cm
Mage, tjockaste stället             126               114                - 12 cm
Stuss                             114               109                 - 5 cm
Lår                                 68               63,5              - 4,5 cm
Vad                                 41                38                  - 3 cm
Överarm                         41                36                   - 5 cm
 BMI                                34,9%         30%                  - 15%
Fettmassa/kroppen                         48,5%         42,7%                -13,5%

Jag kan inte vara annat än nöjd med minskningen. 12 cm minskat runt mage, byst och midja! Samt att BMI och fettmassan har minskat bra också.  Jag är så glad för dessa resultat.


/Chanette



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...