fredag 4 januari 2013

5 dagar kvar!

Fredag, äntligen fredag, vaknar lite piggare utan huvudvärk men känner mig inte på topp men snart ledig några dagar. Jag gjorde iordning frukost och lunchlådorna redan igår kväll så bara att stoppa i väskan tillsammans med träningskläderna.Promenad till Gullmarsplan. Tränade på friskis och svettis på lunchen på crosstrainern. Skönt.Tillbaka till kontoret för lunch. Sedvanligt fikabröd med en favorit biskvier men som jag inte smakade utan tittade på. Jobbade sent men fick sällskap av en kollega till tunnelbanan. Gick hem från tunnelbanan. Stannade och handlade lite mat. Denna månad är det lite skralare i kassan så jag ska försöka handla billigt och utnyttja lågpris. Ladda frysen med kycklingfilér och laxfiléer tll mycket bra pris. Till middag ikväll blev det en smarrig skagenfylld avokado med skivade tomater.Var trött ikväll så det blev en lugn kväll i soffan. Nu sängdags!
 
Dagens lunch
 
Kvällens middag
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch
Laxfilé gratinerad i ugn med tomat och mozarella
Mellanmål
En näve nötter
Middag
Skagenfylld avokado med citron och tomatskivor
Dagens motion
15 767 steg
varav 3 800 på crosstrainern, 35 min träning
Dagens bästa
Lunchträningen
Att det är fredag och några dagar ledigt

/Chanette
  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...