måndag 7 januari 2013

2 dagar kvar!

Måndag, försover mig för att jag missat att höja volymen på telefonen så jag hörde inte när den ringde. Rusade upp och sen iväg till tunnelbanan. Åt frukost på jobbet, misslyckades med äggröran idag hur man nu kan göra det men det jag glömde var vätskan. Så det såg inte så gott ut så till frukost blev det en avokado i brist på annat. Men snart var  det dags för lunch. Många vid lunchbordet idag. Jobbade till det var dags att sticka till friskis för ett basgympapass. Ny termin och nytt pass för ledaren så lite mer övning på det. Men jag fick i alla fall röra på mig och det var skönt. Hunrig begav jag mig hemåt för att värma middag. Tog fram en låda med kycklinggrytan jag gjorde igår. Samtidigt som jag värmde gjorde jag en köttfärssås till veckans måltider. Nu ska jag sätta mig och fundera på en sammanfattning av mina 38 veckor som är "över" i morgon. Jag ska till coach Katarina imorgon för vägning och samtal. Oj vad tiden har gått fort se jag började. 
 
 
Måltider
Frukost
Avokado
Lunch
Laxsoppa
Mellanmål
Ostskivor
Middag
Kycklinggryta, brysselkål och tomat och mozzarellasallad.
Dagens motion
12 003 steg
+55 min basgympa
Dagens bästa
Träningen

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...