tisdag 1 januari 2013

Jämförelsefoton!

 
 
Ibland behöver jag titta på bilder från förr för att se skillnaden på hur jag förändrats Det blir väldigt påtagligt att det är en stor förändring när jag jämför foton. Nu är det drygt en vecka kvar på mitt första mål jag satte upp när jag började min resa. Jag kommer inte att nå mitt viktmål men jag kommer att ha kommit en bra bit på väg på min resa mot ett hälsosammare liv. Visst hade det varit kul att uppnå det uppsatta målet men jag kommer att fortsätta min resa mot målet med ny energi och kraft detta nya år, 2013! Och jag kan börja det nya året med att vara stolt över att jag i alla fall har förändrat så mycket i mitt liv till ett mycket bättre liv. Så här bra kommer jag inte ihåg när jag mådde senast. Jag känner en sådan stor glädje att må bra och att jag har människor runt omkring mig som stöttar och hjälper mig på min väg mot ett hälsosammare liv. Tack alla ni som hjälper mig!
 
 
Stor kram/
Chanette 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...