söndag 6 januari 2013

3 dagar kvar!

Söndag, har ställt klockan även idag för jag ska på bio tidigt idag med min mamma, brorson, bror och svägerska. Går upp och gör frukost och beger mig ner mot Årstaberg där jag ska bli upphämtad. Vill få ihop några steg innan bion. Bion är på Heron City och vi ska se Sune i Grekland. Filmen är rolig och det blir många skratt. Vi äter lunch tillsammans och jag och mamma väljer grekiskt, kyckling grillspett med sallad och tzatziki. De andra åt från Mc Donalds och Hot Wok. Bra att kunna välja olika rätter men äta tillsammans. Fick skjuts tillbaka hem. Gick ut på en långpromenad och sen hem och vila i soffan. Jag har känt mig trött idag. Hade en del på agenden idag men orkade inte. Men stegen skulle jag få till så det har blivit en promenad till nu ikväll. Jag har även lagat matlådor till veckan och ska nu laga en kycklinggryta också för veckans matplanering. Sen tidigt i säng. 
 
Dagens lunch ute på stan.
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch
Kycklingspett med sallad och tzatziki
Middag
Laxsoppa
Dagens motion
12 028 steg
Dagens bästa
Att umgås med min familj
Matlådorna till veckan

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...