onsdag 2 januari 2013

7 dagar kvar!

Onsdag, första jobbdagen detta år och jag vaknar upp med huvudvärk. Bestämmer att ta liten sovmorgon för att se om huvudvärken försvinner men icke. Tar mig till jobbet med bussen idag. Kommer till jobbet där några av mina kollegor har infunnit sig. Vi var inte full styrka idag. Lugn start på dagen. Snart lunch, det blev lax med smarrigt parmesantäcke. Jobbade på och huvudvärken ville inte släppa. Hade planerat att träna men hade inte ork till det med huvudvärken. Så det blev att åka hem istället. Trist start på året men inte mycket att göra åt. Åt middag när jag kom hem och vilar nu. Det blir nog en tidig kväll ikväll också. 
 
Min goda laxlunch!
 
Måltider

Frukost
Tonfiskröra med majjo och kokt ägg
Lunch
Laxfilé gratinerad i ugn
Mellanmål
Nötter, tonfiskröra och ett ägg
Middag
Rester av biffen i gräddsås och en klick vitlökssmör
Dagens motion
6 000 steg
pga huvudvärk hela dagen
Dagens bästa
Att träffa kollegorna

/Chanette

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...