onsdag 9 januari 2013

En ny dag!

I dag är första dagen på resten av mitt liv med LCHF och motion och det känns bra. Det som är viktigt nu är att fortsätta som förut men med vissa justeringar för att viktminskningen ska sätta igång igen. Jag har anmält mig till en föreläsning med Kostdoktorn, Andreas Eenfeldt författare till boken Matrevolutionen och Jonas Bergqvist författare till boken LCHF & Träning. Jonas driver även mf Hälsoutbildningar. Det ska bli skoj att få förkovra sig lite mer i ämnet även om jag redan läst deras böcker som är superbra men ska bli kul att få höra föreläsningen som går av stapeln 16/2 i Stockholm. De föreläser även på andra platser i Sverige om du inte bor i Stockholm. Boka en plats du med på föreläsningen Matrevolutionen + Get the LIFESTYLE!
 
Kvällens middag,
 köttfärssås med kokta brysselkål!
 
Måltider
Frukost
Äggröra med avokado.
Lunch
Stekt kycklingfilé, tomat, mozarella, avokadoröra
Middag
Köttfärssås med brysselkål
Dagens motion
12 007 steg
Dagens bästa
Grattismejlet från min bästa vän Kicki!

/Chanette
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...