torsdag 24 maj 2012

Träningsresa


Imorgon åker jag till Kos, Grekland för att ha semester och för att träna. Jag gjorde det förra året med en vän och det var en toppenbra start på sommaren och en liten mjukstart på att snart ha mer semester.

I år åker jag själv på resan och det ska bli skönt. Jag har inga problem med att umgås med mig själv. Min plan är att försöka träna mer varje dag än vad jag gör till vardags. Jag kommer att promenera och simma. Sen ska jag skämma bort mig med spa. För hotellet jag ska bo på har spa och hamam (turkiskt bad). Jag har även laddat upp med böcker, deckare, kostdoktorns bok och måbraböcker. Det blir även några inspirerande  tidningar. Jag gillar måbra-tidningar för de har många bra tips på saker. På rummet kommer jag att ha DVD så jag kommer att stoppa ner några tjej-filmer i resväskan också.

Det blir mer träningskläder än finkläder som åker med på resan. Så fokus är som sagt träning och måbra. Hotellet har all-inclusive så jag ska välja mina måltider från en buffé men jag är förberedd så det ska gå bra.

Jag ska försöka rapportera så att ni kan hänga med på mina dagar i Grekland. Nej nu måste jag fortsätta att packa väskan. Har nu lite resfeber och längtar men imorgon vid den här tiden sitter jag på planet :-)!


/Chanette 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...