lördag 19 maj 2012

235 dagar kvar

Ny bild från min skog - idag helt magisk! 

Lördag morgon och idag är det dags för lite extra träning. Vattengympapass står på schemat. Efter frukost beger jag mig till badet med musik i lurarna. Och jag bara älskar min promenadstig och känslan av frihet. Den härliga grönskan som träder fram i skogen - jag bara njuter. Härligt när något så enkelt som naturen gör mig glad. Gympapasset var tufft idag, Rozafa körde hårt med oss få som var där. I och för sig skönt när det inte är fullt på passet mer plats åt oss som var där. Efter passet blev det hårinpackning och en lång stund i ångbastun. Sen en lång promenad hem också.

Bytte om och käkade lunch sen kom min mamma och hämtade mig vi skulle till Farsta centrum för lite shopping. Hittade två tajta linnen som jag kan ha i sommar i alla fall!!!! Efter shoppingen åkte vi en sväng till en fotbollsmatch på Farsta idrottsplats, lagen som spelade var Farsta mot Järna SK. Järna vann med 3-2. Hem och körde lite vinterjackor i tvätten som nu hänger på tork. Åt middag.

Idag har jag kommit upp i över 13 000 steg. Härligt. Börjar känna mig trött efter en händelserik dag. Skulle ha gått ut med kompisar men jag hoppar det för jag är trött. Det tar på krafterna att motionera och äta. Min coach Katarina och jag pratade lite om det häromdagen. Hon sa att det tar energi att göra detta. En av pelarna för att klara detta är att sova bra. Så därför stannar jag hemma ikväll men det är mitt egna val och gör mig inget fast det hade varit trevligt att träffa mina vänner men det blir fler kvällar till samkväm.

Dagens måltider
Frukost
Äggröra med en skvätt grädde och rostbiff
Lunch
Stekt kotlett med färsk kål i senapsgräddsås
Mellanmål
En liten laxbit med romsås, 3 klyftor tomat
Middag
Rester från lunchen
Dagens motion
13 131 steg
Dagens bästa
Fint väder
Den härliga grönskan - naturen
Fick ihop många steg
Vattengympan


/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...