torsdag 24 maj 2012

230 dagar kvar

Tvättstugan i morse innan jobbet för att tvätta lite inför morgondagens resa. Dagen har varit hektisk men under kontroll. Jag har jobbat ikapp på jobbet. Ätit bra idag för att orka en tuff och intensiv dag. Att då gå minst 12 000 steg gör att jag orkar med en jobbig dag och att jag hinner stressa ner under promenaderna. Även om det är ett planerande av stegen för att få ihop dem så hjälper dig mig i min balans så väldigt bra. Jag ska ha semester en vecka och åka till Grekland, läs inlägget om Träningsresa. Så ikväll blir det att vara uppe lite längre och packa ner det sista. Jag har nästan valt allt jag ska ha med mig men det är alltid svårt att packa lagom. Jag ska försöka skriva om mina dagar även om jag har semester. (Jag såg att jag räknat ner fel på dagar men har nu rättat till det).

Dagens måltider
Frukost
Äggröra med en skvätt grädde med salamiskivor
Mellanmål
2 ostskivor + avokado + olivolja
Lunch
Lövbiff med persiljesmör
Mellanmål
3 ostskivor + 1/2 avokado + olivolja
Middag
Köttfärsfylld zuccini
Dagens motion
12 026 steg
Dagens bästa
1 dag kvar till 1 veckas semester
Härlig och varm sommardag
 
/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...