tisdag 15 maj 2012

- 5 KG





- 5 kg

Yippie! Idag var det vägning igen. Jag har gått ner totalt 5 kg på fyra veckor. Jag är supernöjd. Min coach Katarina fick en liten tår i ögat hon blev så glad och berömde mig. Jag fick tre kramar innan jag gick hem idag av Katarina. För att visa hur mycket jag gått ner visar jag hur många smörpaket det blir. Jag är på rätt väg det känns så bra och jag tycker att det går lätt. Det känns verkligen inte som någon uppoffring. Jag känner mig piggare och orkar mer. Människor i min omgivning säger att jag ser fräsch ut sånt värmer och gör att det är värt att ändra på sina vanor. Katarina sa också idag att hon ser stor skillnad på min energi från vårt första möte tills idag. Det är så kul att vi funnit varandra så bra. Det som känns bra är att Katarina gillar mig också.  Jag rekommenderar er som funderar på att börja med detta att skaffa en coach för att få rätt redskap och på sätt lyckas bättre. Ta hjälp. Jag ångrar inte att jag tog kontakt med Katarina för coachning till bättre hälsa. Kan jag kan du!


/Chanette 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...