onsdag 23 maj 2012

231 dagar kvar

Vaknade tidigt av klockan sprang ner till tvättstugan för att inse att jag var där en dag för tidigt. Det är först imorgon jag har tvättstugan. Det blev frukost framför tv:n. Promenad i solen och värmen till tunnelbanan. På lunchen skulle jag iväg och klippa mig hos min frisör Emmelie. Det blev lite ljusa slingor och väldigt kort. Det är skönt med kort hår. Sen tillbaka till jobbet och jobba några timmar till innan det var dags att bege sig hemåt. Idag blev det mellanmål för jag kände mig hungrig. Vissa dagar klarar jag mig utan eller för att jag känner mig mätt. Men idag fick det bli lite ost och avokado - mums!  Nu sitter jag i soffan och har precis ätit min middag. Ska snart hoppa upp ur soffan för att gå mina sista steg innan det är dags att sova. Jag ska resa bort på fredag så jag håller också på att plocka fram vad jag ska ha med mig. Skönt att förbereda lite idag så jag inte har allt imorgonkväll. Jag ska berätta mer om min resa. Det ska i alla fall bli skönt att få komma iväg.

Dagens måltider
Frukost
Äggröra med en skvätt grädde med bacon
Mellanmål
2 ostskivor
Lunch
Köttgryta med grädde och stekt sparris
Mellanmål
3 ostskivor + 1/2 avokado
Middag
Lövbiff med periljesmör och avokado/fetaoströra
Dagens motion
12 035 steg
Dagens bästa
Var hos frissan och klippte superkort
Härlig och varm sommardag





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...