måndag 14 maj 2012

240 dagar kvar

Blev glad när jag vaknade och såg att det var fint väder och att solen lös in i sovrummet. Det är lättare att promenera när det är fint väder.Promenad som vanligt till tunnelbanan - lyssnade på musik. Jag har haft ekonomimöte hela dagen så det har varit full rulle på jobbet. Fick i alla fall till en liten promenad på lunchen. När jag gick hem skulle jag förbi på ett ställe och lämna en sak och passade då på att gå lite nya vägar för att variera och inte bara gå samma vägar hela tiden. Kom hem sent så nu är det soffläge och blogga lite som gäller. Ser fram emot imorgon då är det dags att träffa coach Katarina och se hur veckan som varit har gått. Så spänd på resultatet.


Dagens måltider
Frukost
Äggröra med en skvätt grädde och tre små skivor rökt skinka

Mellanmål
2 ostskivor
Lunch
Fylld zuccini med lite blandsallad och olivolja
Mellanmål
2 ostskivor
Middag
Levfergryta med bacon i gräddsås
Dagens motion
12 010 steg
Dagens bästa
Tog nya vägar hem för att få ihop stegen
En kollega sa att jag såg fräsch ut, tack för det!
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...